External Publications
2019

Il marketing digitale per il turismo enogastronomico: la filiera del vino in Basilicata


Authors: Angelo Bencivenga
Pages: 39-41
Published in: Agrifoglio n. 83 – Notiziario regionale di agricoltura sostenibile – mensile a cura dell’Agenzia Lucana di Sviluppo e Innovazione di Agricoltura – Alsia Basilicata, marzo 2019

Abstract

L'articolo di Angelo Bencivenga, ricercatore FEEM, pubblicato nel notiziario regionale Agrifoglio n. 83, racconta l’approccio al marketing digitale da parte della filiera del vino ritenuta un pezzo fondamentale dell’intero ecosistema. Nello specifico viene illustrata la gestione, da parte delle singole aziende del vino, del sito internet aziendale, dei social media utilizzati.

Download file
Download PDF file
Il marketing digitale per il turismo enogastronomico: la filiera del vino in Basilicata

FEEM Newsletter & Update

Subscribe to stay connected.

Your personal data will be processed by Fondazione Eni Enrico Mattei. – data Controller – with the aim of emailing the FEEM newsletter & Update. The use of Your email address is necessary for the implementation of the newsletter service. You are invited to read the Privacy Policy in order to obtain additional information about the protection of Your rights.

This Website uses technical cookies and cookie analytics, as well as “third party” profiling cookies.
If you close this banner or you decide to continue navigating on this Website, you express consent to the use of cookies. If you need additional information or you wish to express selective choices on the use of cookies, please refer to the   Cookie PolicyI agree